بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
تور ترکیه مهرپرواز
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:21

تور ترکیه【مشاهده قیمت تور ترکیه ارزان و لحظه آخری 】مهرپرواز

تور ترکیه لحظه آخری⏰ و ارزانترین قیمت تور ترکیه و بهترین هتل های ترکیه را با آژانس مسافرتی مهرپروازخرید و رزرو کنید .پشتیبانی 24 ساعته + ارزانترین نرخ تور

برای خرید تور ترکیه به نکات زیر توجه کنید

پکیج تور ترکیه چیست؟

در اول این بخش لازم است بدانید تور ترکیه شامل چه مواردی است

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • ارنسفر بین شهری (مخصوص تور ترکیبی ترکیه)

تور کدام شهر ترکیه را خریداری کنیم؟

باتوجه به اینکه ترکیه دارای ده ها شهرهای توریستی با ویژگی های منحصر به فرد است قبل از انتخاب مقصد باید تعیین کنید که سفرتان به قصد استراحت است یا خرید و یا بازدید از اماکن دیدنی. اگر در تور ترکیه خود محدودیت زمانی دارید می‌توانید استانبول، آنکارا و یا وان را برای سفر انتخاب نمایید زیرا تورهای آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم و ازمیر به صورت هفته‌ای برگزار می گردند. پس اگر به دنبال تور ترکیه مثلا به مدت 3 یا 4 روز هستید به استانبول سفر کنید و در ضمن در استانبول تفریح، خرید و استراحت را باهم می توانید تجربه کنید.

اقامت در هتل های ترکیه چگونه است؟

همانگونه که در بالاتر گفته شد اگر استانبول را برای سفر انتخاب کردید بهترین کار این است که هتل های نزدیک میدان تکسیم را انتخاب نمایید. اما اگر میخواهید به شهرهایی مثل آنتالیا و یا مارماریس سفر کنید حتما در انتخاب هتل وسواس بیشتری به خرج دهید و در صورتی که قادر هستید ترجیحا هتل های 5 ستاره را انتخاب نمایید زیرا این هتل ها با ارائه بهترین خدمات در شهرهای ساحلی سفری هیجان انگیز را برایتان رقم میزنند.

قیمت تور ترکیه چقدر است؟

در پاسخ به این پرسش اول از هرچیزی باید در نظر داشته باشید که آیا قصد دارید فقط به یک شهر سفر کنید (مثلا تور ترکیه استانبول را خریداری کنید) یا اینکه از تور ترکیبی ترکیه استفاده کنید (مثلا تور ترکیبی استانبول آنتالیا). نکته دیگر این است که چه تعداد روزی را برای اقامتتان انتخاب می کنید مثلا برای آنتالیا باید 6 یا 7 شب را انتخاب نمایید اما در استانبول می توانید حتی 3 یا 4 روز اقامت داشته باشید. نکته بعدی نرخ بلیط هواپیما ترکیه است مثلا اگر در زمان heigh season سفر کنید قیمت بلیطها کمی بیشتر می شود اما اگر در فصل های پاییز و زمستان قصد سفر کنید نرخ بلیط هواپیما کمی پایین تر میاید. و در آخر لازم به ذکر است که انتخاب نوع هتل هم تاثیر بسزایی در قیمت تور ترکیه دارد.

ویژگی تور ترکیه لحظه آخری چیست؟

یکی از راه های خیلی خوبی که برای آن دسته از افرادی که به دنبال تور ترکیه ارزان هستند، خرید تور لحظه آخری است که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تور، در یکی دو روز مانده به شروع تور مسافرتی تخفیف بر روی آن ها لحاظ می شود. از مزایای تور لحظه آخری ترکیه این هست که میتوانید همان توری که با قیمت بالاتری عرضه میشد را ارزان تر ولی با همان کیفیت سابق خریداری کنید. 

برای چه شهرهایی تور لحظه آخری ترکیه موجود است؟

تمامی شهرهای ترکیه مخصوصا استانبول دارای تور لحظه آخری هستند اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تور دقیقه نودی در شهرهای ساحلی ترکیه مثل آنتالیا بیشتر در فصول بهار و تابستان که هتل هایشان باز هستند و تمامی خدمات را ارائه می دهند برقرار است.

تور ترکیه زمینی 

یکی دیگر از ویژگی هایی که کشور ترکیه برای ایرانیان دارد این است که امکان سفر زمینی به این سرزمین وجود دارد و این می تواند خبری خوب برای مسافرانی باشد که می خواهند ارزانتر سفر کنند. 

سفر به ترکیه با اتوبوس

تورهای زمینی ترکیه با اتوبوس‌های مسافرتی انجام می گیرد و تورهای زمینی استانبول و آنتالیا اغلب در ایام توریستی سال چون نوروز و تابستان برقرار هستند و در ضمن این راهم بگوییم با اتوبوس به مقصد استانبول حدودا 30 ساعت در راه هستید. از طرفی تورهای زمینی وان اکثرا در تمامی فصول سال اجرا میشوند و از تهران حدود 10 ساعت تا وان راه است.

تور ترکیه با قطار

قطار تهران به وان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار است و حدودا 23 ساعت زمان میبرد. مسیر این قطار اینگونه است که پس از شروع حرکت از تهران از شهرهایی چون کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) عبور می کند و در نهایت به گذرگاه کاپی‌کوی می‌رسد. در ایستگاه شهر تبریز قطار ترکیه مسافرگیری کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد. توجه داشته باشید که در گذرگاه کاپی‌کوی، مدارک لازمه توسط افسران بررسی می شوند پس از آن با طی حدود 110 کیلومتر، قطار به شهر وان می‌رسد. 

تور ترکیه هوایی

سفر به ترکیه با پرواز مستقیم یا غیر مستقیم؟

از ایران به ترکیه پروازهای مستقیم وجود دارد اما قبل از اینکه بخواهید به پروازهای داخلی فکر کنید در نظر داشته باشید اگر بخواهید با ایرلاین های ایرانی به مثلا آنتالیا سفر کنید میبایست به فرودگاه های اسپارتا و یا دنیزلی بروید و سپس پس از طی 3 تا 4 ساعت مسیر بصورت زمینی به آنتالیا میرسید به همین دلیل به صرفه تر است که از پرواز خارجی استفاده کنید اما پروازهای ایرانی به فرودگاه استانبول برقرار است و می توانید با بهترین قیمت عازم توریستی ترین شهر ترکیه شوید.

تور ترکیه از سایر شهرها

اینگونه نیست که فقط با تور ترکیه از تهران برگزار شود بلکه از شهرهایی مخصوصا تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه نیز این مقصد طرفداران زیادی دارد و از هرکدام تورهای مسافرتی به ترکیه برگزار میشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com